TLF. 98 82 15 11

ÅBNINGTIDER: (Bredgade)

Mandag - Fredag 08.00 -12.00
Mandag tillige 16.00 -17.30

Ny medarbejder

06-02-2018

 

 

 

 

Kurt Schack     Kurt Schack

 

 

 

 

 

Den 1. februar 2018 startede en ny medarbejder hos os. Det er Kurt Schack, der er ansat i en nyoprtettet funktion som driftsleder. Kurts opgaver vil være den daglige ledelse af personalet i afdelingerne, kontakt til håndværkere, ansvarlig for indkøb til afdelingerne, planlægning og tilsyn med større reparations- og vedligeholdelsesopgaver, tilsyn med nybyggeri og renoveringer samt en række andre opgaver i relation  til drift af afdelingerne. Det vil fortsat være forretningsfører Per Taagaard, der har det overordnede ansvar også for driftsopgaverne.

Kurt er 49 år, uddannet tømrer og bygningskonstruktør. Han kommer fra en stilling hos boligorganisationen Domea og har desuden flere års erfaring som byggeleder bl.a. . Kurts base vil være på kontoret, men han vil også være en del af tiden i afdelingerne.

 

Karoline Sørensen, der var ansat som kontorassistent i administrationen, er stoppet den 31. januar 2018. Alle administrative opgaver udføres herefter af forretningsfører Per Taagaard og af fuldmægtig Dorte Nielsen.
 

Kontorets åbningstider og træffetider på telefon vil fortsat være:

Mandag kl. 08 – 12 og kl. 16.30 – 17.30. Øvrige hverdage fra kl. 08 – 12. Når der ringes til kontoret skal der fremover vælges 1 for henvendelser om fejl og reparationer i boliger eller 2 for øvrige henvendelser.

Ultimate Web